Τα καλύτερα μικρά ανέκδοτα 2012 Μερος Ά

- Δε μου λες, έχεις παντρευτεί ποτέ?
- Ναι μια φορά...κατά τα δυο τρίτα.
- Δεν καταλαβαίνω. Τι εννοείς?
- Να ήρθε ο παπάς, ήρθε ο κουμπάρος αλλά δεν ήρθε ο γαμπρός!


Μεταξύ <ερωτευμένων>:
- Με αγαπάς
- Ε? Ναι...
- Τότε ψιθύρισε μου στο αυτί μια γλυκιά κουβέντα..
- Πύραυλος σοκολάτα με αμύγδαλα...


Σε ώρα κουτσομπολιού:
- Είναι αλήθεια ότι την παντρεύτηκε για την κληρονομιά που της άφησε ο θείος της?
- Όχι. Με είπε ότι θα την παντρευόνταν όποιον κι αν είχε κληρονομήσει!


 Δυο φίλες συναντιούνται τυχαία στο δρόμο:
- Πώς από εδώ?
- Πάω να κλείσω ραντεβού με ένα γιατρό. Δε με αρέσει καθόλου η όψη του άντρα μου τώρα τελευταία κι ανησυχώ...
- Να έρθω μαζί σου? Ούτε κι εμένα με αρέσουν τα μούτρα του δικού μου!!



- Πολύ όμορφη η φίλη σου, αλλά δε νομίζεις ότι έχει πολύ μεγάλο στόμα?
- Γιατί το λες αυτό?
- Γιατί όταν χασμουριέται εξαφανίζονται τα αυτιά της!!



Μεταξύ φιλενάδων:
- Ο Γιάννης μου με λατρεύει. Με λέει ότι δεν έχει ξαναδεί πιο ωραία γυναίκα στη ζωή του.
- Καλά λένε ότι ο έρωτας είναι τυφλός!!


Το επόμενο μέρος θα αναρτηθεί μέσα στην εβδομάδα.

2 σχόλια: