Σταθης Ανεκδοτο 24/10/2011






Ειναι ο πατερας και ο γιος και λεει ο γιος στον πατερα.
-Πατερα βλεπω οτι το μαγαζι πηγαινει παρα πολυ καλα, αλλα μου ειπε μια φιλη μου οτι αυριο μεθαυριο θα χρεοκοπησει να το προσεχεις.
-Γιε μου δεν προκειτε αυτο το πραμα να γινει.
Την επομενη μερα σκανε κατι "κανονια" κατι επιταγες, εμεινε ο πατερας. Του λεει ο γιος:
-Συγνωμη που σε στεναχωρω πατερα αλλα η ιδια η φιλη μου, μου λεει οτι με την μαμα τα πηγαινετε πολυ καλα, αλλα αυτος ο δεσμος δεν θα κρατησει πολυ.
Την επομενη μερα οντως ανακαλυπτει οτι κατι γινετε και χωριζουν με την μαμα. Εχει παθει πλακα ο πατερας. Του λεει ο γιος, η ιδια η φιλη μου πατερα λεει να προσεχεις με το αυτοκινητο γιατι μπορει να τρακαρεις.
-Μα γιατι! Ειμαι πολυ προσεχτικος οδηγος, εγω δεν εχω τετοιο θεμα.
-Και ομως το λεει η φιλη μου, απανταει ο γιος.
Οντως την επομενη μερα τρακαρει ο πατερας του. Λεει ο πατερας:
-Γιε μου αυτη η φιλη σου ειχε παρα πολυ δικιο, δεν μπορω να καταλαβω πως συμβαινει αυτο. Πως λενε την φιλη σου?
Και απανταει ο γιος: Η Λιτσα....ΠΑΤΕΡΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου