Ιατρικό ...λάθος!

παει ενας στον ιατρο του λεει γιατρε εχω σοβαρο προβλημα πεφτουν τα μαλλια μου...του λεει ο ιατρος παρε αυτα τα χαπια και ολα οκ

φευγει σε μια εβδομαδα παει στον ιατρο του λεει ιατρε ολα καλα με τα μαλλια μου αλλα παρατηρησα οτι το δεξι μου εχει γινει μπλε...αποκλειεται μην μου λες τετοια λεει ο ιατρος...τον βαζει να τα κατεβασει το κοιταει οντος μπλε...θεε μου του λεει πρεπει να το κοψουμε ξεκιναει σηψη...
ρε ιατρε τι λες θα κοψω το δεξι μου;
ε τι να γινει εχεις κι αλλο δεν θα σε επηρεασει σε τιποτα μην ανησυχεις..

τι να κανει ο τυπος καθεται και του το κοβουν...

μετα απο μια εβδομαδα ξαναπαει στον ιατρο του λεει ιατρε με εκαψες..

τι του λεει ο ιατρος;

εχει γινει και το αριστερο μου μπλε...

ελα ρε του λεει αποκλειεται...τον κοιταει οντος...

χειρουργειο αμεσως πρεπει να παμε του λεει προχωραει η σηψη...

μα ρε γιατρε αν κοψω κι αυτο μετα τι καβλες θα εχω.....

ε τι να γινει μπλεξαμε του λεει ησουνα ατυχος..

τι να κανει ο τυπος καθεται του το κοβουν...

σε μια εβδομαδα παει παλι στον ιατρο....ιατρε του λεει θα σε σκισω..εγινε και το πεος μου μπλε...

ρε φιλε του λεει ο ιατρος τι λες τωρα για να δω...οντοσ μπλε...

ω γαμωτο λεει ο ιατρος πρεπει να στο κοψω κι αυτο...

ρε ιατρε με δουλευεις; και πως θα πηδαω;

ρε φιλε τετοια ατυχια τι να γινει..προτιμας να μην πηδας καθολου και να ζεις η να πηδηξεις μια δυο εβδομαδες το πολυ και μετα τελος; να πεθανεις;

τι να κανει ο τυπος καθεται του το κοβει ο ιατρος...

την ωρα που παει να φυγει ο τυπο περιλυπος του λεει ο ιατρος

ξεχασα να σε ρωτησω ρε φιλε...η γυναικα σου βαζει καθε εβδομαδα πλυντηριο; ναι του λεει που το ξερεις;
και να σου πω πηρες και κανενα τζινακι μπλε τωρα τελευταια που το φορας συνεχεια;
ναι του λεει ο ασθενης που το ξερεις;

τιποτα...τυχερος εισαι θα ζησεις φιλε πολυ ακομα...δεν ηταν σηψη...το τζιν σου ξεβαφει......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου